Sevi_l badeninannesi_25 karan ama yanına bir isim daha koymak istiyorum ama bulamıyorum banada yardımcı olun🤔
Durununannesi46 badeninannesi_25 teşekkür ederiz sizinki de çok ama çok güzel 😍 Duru, Bade,Lilya arasında kalmıştım ben de. Sonra rahmetli annemle hep Duru isminden bahsettiğimizi hatırladım Duru olsun dedim 🥺
Betser portakalcicegii ben de lavinya koymak istedim ama anlamı çığ heyelan demekmiş ya tereddüt ettim öyle olunca
Reyyanbek Kubra_2323 cidden mi ablasının adı belis lina oda bir prenses ona da aden liya dedik liya kesin de adeni düşünüyoruz belli değil 😇