Gubse82 canim boyle düşünme. Bende panik atak hastasiyim hatta ilk gebeligimde tedavi gordum ben ölürüm ameliyattan çıkamam, çocuğuma annem baksın üvey anne alma , eşime o derece sorunlar yasattim hatta doktoruma da. Doğuramam ben , sezeryan olursam ölürüm, normal dogum hic yapamam başka yolu yokmu bunun gibi gibi gibi ... Ama rabbim cok büyük yardımcımiz oluyor . Spinal oldum bende ıgneyi vurulup sedyeye yatinca once allaha sonra doktoruna emanetsin dakikalar su gibi grciyor hele evladini gorunce . Bak benim gibi biti boyle düşünen biri yani tekrardan hamile kaldi bu kadar hastalığa ( kronik kalp yetmrzligi) psikolojik sıkıntılara rağmen ( atlattım hamd olsun) 35+5 olduk gene spinal olacagim . Demem o ki herseyi unutuyorsun evlat söz konusu olunca 💐🤗❣