NurcanNurcan bizim uygulamaya göre 19 gün kaldı heycan sardı 😊Rabbim sağlıkla kavuşturmayı nasip etsin
Elika0 NurcanNurcan benimde 23 gösteriyor 🥺 Pazartesi doktor değiştireceğim korku ve heyecan var 🥺🥺 hala dönmemişti bebeğim dönmemeye devam ederse sezeryan günü ne zaman verir hiç bilmiyorum
Suzan-mustafa55 NurcanNurcan şükür 70 çabuk geçsin kavusallum kuzumla yoksa yüreğim kaldirmiycak bu sabretmeli birşey oldumu olurmu sitres çok
NurcanNurcan Suzan-mustafa55 kavuşacağız tabi Allah’ın inzniyle kötü düşünmek yok güzel anneler Allah büyüktür 😊
Busra2013 NurcanNurcan yok valla gecmek bılmıo bugunde ruya gordum erken dogum yapmısım bebegım gayet ıyıydı emzıruodum ama esım benı aldatıodu😂😂😂😂cok hem ıyı hem ıgrenc bı ruyaydı😂