benimmdunyamm Yasminn0707 öyle ama genellikle beyaz oluyor kokusuz hamile olduğumu bilmeden de öyle geldi
Yasminn0707 benimmdunyamm Benimde şuan şefaf ve yumurta akı gibi akıntım var gebelik olabilirmi 😊çatlatma iğnesi olmuştum 15. günüm ve adetim 5 gün geçikti yarın kan vericem inşallah
Yasminn0707 Fatma4495 bende uygulamaya göre 4+4 evet mesela biraz önce yogun şekilde geldi 1 2 saat gelmiyor daha sonra tekrar yogun geliyor bu şğphelendirdir gögüs ucu hassasiyeti var başka agrım yok kasık agrusı vs 😊 inşallah gebelik vardır benimde
Giz3m10 Kızlar betalarınız kaçtı öğrendiğiniz de birde 2. Tekrar ettiğiniz de. Benim şuan 4+4 haftalık Betalarım da : 10 Ocak 51,33 14 Ocak 130,9 Akıntım arttı beyaz ve kıvamlı bazen ksıklarıma çok ağrı giriyor . Baskı oluyor
Giz3m10 Yasminn0707 hayır vermedim. Moralim bozuluyor . 22 sinde özelde randevum var ona gideceğim o zaman belli olur herşey.
Yasminn0707 Giz3m10 29 aralık yumurtlama tarihiniz ise 14 15.gün oluyor bu durum da geç döllenme olmaz Geç döllenme diye geç yumurtlamaya deniyor mesela 20 22.gün yumurtlama olanlara o durumda olsaydı adet tarihinizden önce öğrenemezdiniz Moraliniz bozulmasın lütfen 2 günde bir kan verip artışı gözlemleyip doktora gitmeniz daha mantıklı olabilir Değer az az artıgında ya kimyasal ya dış gebelik olabiliyor