benim cuma günü randevum vardı. tam olarak 24+4’düm doktoruma bizzat sordum bu haftadan sonra her gün hissetmem gerekir mi diye. doktor her gün hissetmelisin çok çok önemli dedi tabiki tüm gün hissedemezsin ama gün içinde sana yaşam belirtisi vermeli yoksa gelirsin dedi