Slm kızlar hesaplarıma göre 4+5 hamileyim,kaç kes test yaptım pozitif idi dün kan verdim sonucu pazartesi akşam alcam,ama çok endişeliyim bu sabaha kadar hiçbir sorun yoktu akıntı hem kar beyazladı,bu sabah kalktığımda çamaşırımda kahverengi leke gördüm, her wc ye gittigimde leke oluyor peçeteye,, çok moralim bozukk nolur bu haftalarda böyle başına gelen varsa yazabilirmi🥲🥲bu arada geçen sene iki düşük yaşadım,çok korkuyorum ,Allahım olur bize bağışla,, eşimle çok heveslendik hayaller kurduk.