Hlmkrsln Neler yapiyorsunuz bir haftadır merdiven in çık kendimi boşa yormuyordurum ins açılma olması için tecrübesi olanlar
Zadekuzu Hlmkrsln bende 37+3 haftaligim. 3 gun önce calisamaz raporu aldim onun oncesinde zaten is hayatindan baya hareketliydim simdi kendimi yorgun hissediyirum anca günlük ev isler ile ugrasiyorum ve aksamlari pilates yapiyorum.
Simayy077 Bende 37 +5 im açılma olması için egzersiz yapıyorum ev işi faln derken yoruluyorum bel agrisi sırt agrisi çok arada regl sancısı gibi ağrılar oluyo evin içinde yürüyorum sizde durumlar nasıl ağrınız oluyor mu?
Hlmkrsln Simayy077 Ymnzgr Zadekuzu bende kalsiyumu okuduklarima göre bıraktım belimde agri oluyor onun dışında merdiven in çık yapıyorum zaten çocuk büyüdüğü için nefes almakta zorlaniyrm ahududu çayı deneyeceğim bide hurma yemeyi artıricam doğumu hissedersem perine masajı düşünüyorum doğumu hissedersem banyo düşünüyorum ama önemli olana doğumu yakına çekmek ama zor gibi doktor hersey yolunda haftaya çatı muayenesi dedi
Ymnzgr 37+6 hurma plates topu yürüyüş 2 günde 1 ilşki temizlik yapıyorum ama tık yok yalancı bile olsan sancı mancı bly yol