Zehragniken hayirli olsun canim…
InsaAllah saglicakla kucagina alirsin bebisini🥰
Coook normal, gebeligin her doneminde bu tur agrilar yasiyoruz… ilk trimester daha yogun hissediyor, sonralarda zaaten alistigindan sanirim daha az…
Yani benim icin oyle oldu😅