Feza canim ani seker yuklemesi yapmissin ondan olmustur,bende eger tatli meyve bile yesem bir tuhaf hissedip kusuyordum resmen fenalasiyordum bunu farkedince sadece sabah uyaninca kreker yedim daha iyi hissediyordum ,tabi bu haftalarda tansiyon dengesizligide cok oluyor,endiselenme derim