Deletedmom_1 Kızlar karnımın alt tarafında iki tane kırmızı renk çatlak oluşmuş görünce üzülmedim değil açıkcası biraz erken değilmi sizce 26+4 haftalığız henüz 😣
Mrv1007 Deletedmom_1 benim vücudumda eskiden kalma cok catlagım var ama beyaz böyle cok belirgin değil, yazın bronzlasınca belli oluyor. Doğumdan sonra öyle kırmızı kırmızı kalmaz, beyazlar o çatlaklar cok göze batmaz. Doğuma kadar bol bol nemlendirmek lazım tabi ama genetik yatkınlık da varmış istediğimiz kadar nemlendirelim çatlayacağı varsa çatlıyor. Benim bacaklarımda ve göğüslerimde var çatlak 30+5 oldum henğz karnım çatlamadı
SerraveAnnesii Benim 24.haftada falan başladı çatlaklarım🥲 karnımın alt kısmında kırmızı kırmızı şimdi 31+3 hafta iyice artmış. Hamileliğimin başından bari vazelin, krem, çatlak yağı kullanmadığım şey kalmadı yine de çatladım
Deletedmom_1 Mrv1007 bacaklarımda çok önceden başlamıştı çatlaklar hâlâ var karnım 30. Haftadan sonra olur vs burada yazıyorlardı erkenmi acaba diye düşündüm
Mrv1007 Deletedmom_1 kişiye göre değişiyor geçen gün biri 32. Haftasında bir günde çatlamış valla karnımın altını falan kontrol ettiriyorum her gün eşime çatlak var mı diye, gerçi olsa ne yapacağız onu da bilmiyorum ama 🤣 doğumdan sonra hallederiz iniallah güzellik merkezlerinde falan çatlak tedavileri yapılıyormus cok rahatsız ederse bizi yaptırırız
mucizegebelik6 Kızlar bende çatlamayı bekliyorum cunku krem de kullanmıyorum. Çatlayan arkadaşlar göbeğiniz haftanıza göre fazla mi büyük yoksa olması gerektiği gibi mi. Ben elim kulağımda bekliyorum 🤭😂
Deletedmom_1 mucizegebelik6 benim göbeğim haftama göre normal gibi görünüyor valla bende çok yağ vs kullanmadım açıkcası ama bu kadar da erken beklemiyordum çatlamayı 😂
mucizegebelik6 Deletedmom_1 25 haftalığım bende. Suan 5 kilo aldım ama bazıları da hic çatlamayıp 38. Haftalarda birden catlayabiliyormus