ozgerbas önerebileceğim bir doktor yok ama kesinlikle gitme diyebileceğim bir doktor ve hastane var özel Yıldırım doruk hastanesi Reşat şaya ukala egolu bi insan hastanesi zaten çöp 2 hafta önce doğum yaptım suyum geldi acilen hasteneye gittim doktor muayne etti 4 cm açıklık var beni bir odaya çıkarmadılar durumum acil değilmiş ağrıyla sanciyla koltukta oturdum suyumda gelmeye devam ediyor 4 saat boyunca , okadar pismanimki bir daha kapısından geçmem hastne evimize yakın olduğu için aracımız olmadığı için mecburen tercih etmek zorundaydım ..