Ben de 2 senedir Allianz sigortaliyim ve ikinci sefer doğum ekletiliyor içine. Sanırım en son 2900 TL odemistim. Babam da sigortacı olduğu için hem uygun oldu hem de bilerek yaptırdık. Yatarak sınırsız tedavi ediliyor normal muayenelerinin 10 adet gebelik rutin muayeneleri de 10 adet. Benim tam sigortamin birisiyle doğumum denk geliyor 😄 hesap ettim dün sigortam olmasa 5bin TL ye yakın sadece gebelik muayenelerim tutuyordu. Bunun içinde bı de tahliller ikili test vs yok yani. Evlenen herkes direkt sigorta yaptırmalı kesinlikle. Keşke geç kalmasaydiniz üzüldüm.