Anneler merhaba. 4 gün önce yumurtalığımı ve kistim alındı sezeryan ameliyatla. Hala yürürken ameliyat bölgem çok acıyo ve sanki o bölgemin bazı yerleri nemleniyo gibi bı his oluşuyor. Sezeryan ameliyatı geçiren anneler 4 gün sonra bu yürürken acı ve nemlenme normal mi yoksa korkmalı miyim enfeksiyon olabilir mi