Mrverh Bir kaç gündür vajinamda bi kaşıntı var ve akıntım da çok doktorada gidemedim bilgisi olan var mı arkadaşlar kullanılır mı ?
Muhammedamine Mrverh yani kullanılıyor ama ben olsam doktora sormadan buradakilerin ben dahil lafıyla alıp kullanmazdım ayrıca bunlar için birtek krem yetesz beraberinde başka tedavilerde almanız gerekebilir
umranozby Mrverh ben kullanıyorum canım bir ara yanma ve kaşıntı oldu hattı çok ağrım oldu doktorum yazdı kullandım kaşıntı için
Guulseeen Mrverh benmde ılk haftalarımda kasıntı oldu doktora danısıp kullandım sadece kremle atlattım hapa gerek kalmadı
Mrverh umranozby bende de çok şiddetli değil ama doktora gidene kadar önlem için kullanabilir miyim diye bi sormak istedim çok sağolun
Mrverh Buse000 farklı tür mikrop olabilir belki yani daha yeni başlamış yada ilerlemiş olabilir aslında sormadan olmaz gibi ama doktora gtmeyi bekliycem gibi
Esmabaynsldz Kullanabilirsin hiçbir sakıncası Yk yalnız tek başına krem yeterli olmayabilir bi muayene olmanda fayda var çoğu hamilelikte genelde enfeksiyonlar geçmiyor,aynı sıkıntı bende de var 38 oldum hala geçmedi ☺️ Geçmiş olsun
Mrverh Esmabaynsldz sağolun çok teşekkür ederin evlendikten sonra bi kaç kere oldu fitil falan da kullanmıştım ama hamileyken da daha zor olacak gibi
Yagmr05 Kullanılıyor tabiki mantar tedavisi içim ama şiddetli kaşıntı ve kokulu akıntınız varsa farklı ilaçlar verilebilir fitil kullanılıyo bazen yeterli olmayabiliyo travozol mantarın cinsine bağlı yani birde gebesiniz ihmal edilmemesi gerekiyo
Mrverh Guulseeen benim daha öncede oldu ama o baya ilerlemişti sanırım ağrılarım çoktu ama bunda sağ kasık ağrım var hafif akıntım çok