Elifveoglu Tecrübeli anneler lütfen kesin çözüm dediğiniz bir şey varsa yazın 2 gün oldu doğum yapalı hemen yara oldu ölüyorum ayva çekirdeği yaptım şu an sadece var mı başka öneriniz 😔
Fatmaaiskiff1 Elifveoglu benimde bir hafta oldu canımı çıkartıyor zeytinyağı sürüyorum bol bol bide krem kullanıyorum
Esraesra Elifveoglu kesin çözüm söylüyorum ben çok çektim bu yaralardan garmastan pomat al eczneden sürekli sür yarım saatte 1 saatte bir ve iç çamaşırı giyinme gögsünü açıkta bırak 10 gün hava alsın kapalı kalmasın ben yazma ile kapattim önümü sütyen ve atlet giyinmedim bu şekilde 10 günde iyileşti 1. kızımı emziremedim bu yaralardan ama 2. kızımı emzirdim 20 ay çok şükür bol şifalar diliyorum
Symkadi Kesinlikle gümüş kapak kullanmalısınız. Doğum yapmadan önce kullanmaya başladım hala daha kullanıyorum 45 gün oldu doğum yapalı Hiç ama hiç yara veya çatlak olmadı. En korktuğum şey göğüs ucu yarasıydıı
Mlk116 Elifveoglu oluyormuş arkadaşım doğumdan 2 hafta sonra kullandı iki üç günde geçti boşuna çekmişim onca acıyı diyor. Ben hamileyim şimdiden aldım bende çok korkuyorum o acıdan
Symkadi Symkadi Elifveoglu eczanelerde var diye biliyorum, arkadaşım yara olduktan sonra kullanmıştı , 1 gün içinde iyileşti demişti
Elifveoglu Fatmaaiskiff1 zeytinyağı da sürüyorum evet ☹️inşallah geçer ikimizinki de bir an önce çok zor
Gamzebydmr Genelde annerin hemen hemen hepsinde oluyor lansinol iyi ben vazelin de kullandım ama en iyisi zeytin yağını tavada biraz kaynat sogut sür en doğalı ve ucunu yani kahveringi bölümü verebildiğin kadar bebeğin ağzına tuttur yoksa geçmez
Mlk116 Elifveoglu bence sizin içinde geç değil daha yeni doğum yapmışsınız hemen gümüş kapak aldırın bence civil ve e bebekte var netten gelmesini bekleyemiyorsanız
Crcs Elifveoglu ayva çekirdeği denemiştim bende işe yaramadı Lansinoh krem de çok rahatlatmadı. Işe yarayan ise hazır Tahinin üstünde biriken yağı alıp sürmek oldu emzirmeden önce temizlemek gerekiyor memeyi. Bunu da deneyebilirsiniz geçmiş olsun🌿
Crcs Elifveoglu şimdiden pahalı ürünleri denemektense bunlar da çözüm olabilir öncelik verin derim. Zaten olup olmadığını hemen anlarsınız biliyorum çok acıyor ama emzirmeye devam edin. Ve yukarıda yazılmış doğru emzirme şekli olunca canınız yanmıyor onu yapmaya çalışın.
Rabiaseher Elifveoglu canim 1 tane yumurtnin sadece beyazini çırp iyice gogsune sur guzelce bebegini emzircegin zaman ılik suyla yika emdikten sonra tekrar sur surekli bunu yap hemen geciyo