Kubos01 Yeni doğum yapılana KAYNAR yapılır Hanımlar bilen bilir kaynar yapılır üstü cevizli hamileler de bunu içebilir mi
Kubos01 kivirciginannesi kaynar canm lohusa şerbeti gibi yeni doğum yapana yapılır üstü bol cevizli ve bol süt yapar
Sedefege Haziran da doğum yaptım ve sürekli içtim sütüm geç geldi ve onun sayesinde arttı. Mutlaka iç baş dönmesi vs olduğunda da iyi geliyor.
aysenurkp Ben geçen mersinli bi arkadasimin evinde içtim,tadi çok güzeldi bence 1 bardaktan bir şey olmaz ki bana da olmadi💃
Kubos01 aysenurkp doktorumda aynısını dedi canım bir bardak iç Adana Mersin Hatay buralarda yapılır ve muhteşem bişey inanılmaz güzelde süt yapar
Kubos01 kivirciginannesi hangi şehirde yaşıyorsunuz canım aslında çok basit küçük bir kutuda satılıyor malzemesi kaynatıyorsun üstüne bol ceviz bizim gelin 3 gündür doğum yaptı hemen içirdik allahım esirgesin hemen sütü geldi