Aleyna-24 Kızlar dün akşamdan beri belimden kasıklarıma inen ağrı var aşırı derecede belim karnım kasıklarım ağrıyor 26 haftalık hamileyim aranızda böyle bişey yaşayan var mı hastaneye gidiyim mi sizce ?
Bebiscann Aleyna-24 canım bi hastaneye kontrole git, belki normal ağrılarıdır ama bu kadar uzun sürmemesi gerek, her ihtimale karşı hastaneye git canım çok geçmiş olsun
Bebiscann Aleyna-24 enfeksiyon olabilir büyük ihtimalle ama akşamdan beri geçmediyse muhakkak bi sıkıntı olabilir canım acile gidebilirsin bence