Hkrcy Elifmk hastaneden hastaneye değişir. Benim doğum yapacağım hastanede sezaryen 18200, epiduralli sezaryen 18600 🤷♀️
Nisan4523 Elifmk Evet epidural yaptıracağım. Doktorum daha konforlu olduğunu söyledi. Bi de baş ağrısı olsa bile çok az oluyor spinale göre dedi. Kendisi de sezaryen doğum yapmıştı geçen yıl. O da epidural yaptırmış. Öyle olunca kararım netleşti
Elifmk Nisan4523 Ben de sezeryan kararı aldığımızdan beri araştırıyorum henüz karar veremedim . Katkınız için teşekkür ederim spinalde baş ağrısının daha çok olduğunu sizden öğrenmiş oldum ☺️