1850 Arkadaşlar olan başlıkları tekrar tekrar defalarca açanlar var sıkılmadınızmı? Uygulamanın arama butonunu kullanan yok sanırım gripseniz grip yazın birsürü başlık konusulanlar cıkıyor. Mide bulantınız varsa yazın yüzlerce post cıkıyor. Acilllll yazmayın denilıyor yazıyorsunuz. Lütfen post olusturmadan arama butonunu bır kullanın😁eger post size ıstedıgınız bılgıyı vermıyorsanız ozaman başlık atın. Hergun yeni bir grip, mide bulantısı , ishal , kabız baslığı atılıyor. Hep aynı seyler . Bir bakın daha once acılmış mı post? Bu başlıklardan gereklı başlıklar görülmüyor kayboluyor. Onemli seyler gozden kacıyor bence
Deletedmom331 1850 birazdan rahatsız oluyorsan okuma uygulamayı sil ne yazalım sizene diyenler gelir 😂😂 katılıyorum aynı konudan bir çok kişi konu açıyor arama butonu olduğunu bilmeyenler var sanırım
1850 Deletedmom331 problem arastırmamamız aslında . Arastırmadan arama butonuna hıc bakmadan herkes dırek hazır cevap arıyor. Arastırma ve okuma konusunda eksıği var herkesın😁ama dediğiniz kişiler sıkıldıysan uygulayı sil tarzı kesin gelecek birazdan 😁😁
emoselos Hastane çantasında ne olacak var bir de kaç bin tane açıldı sayamadım artık böyle postlar yüzünde yenileri olmuyor adminde bitiyor bence yada uygulamada öyle bir şey yok başlık açılınca uyarı gelecek aynısı var gibi mesela 😊
1850 deletedmom209 uygulamada forumun yan tarafında - çizgisinden 3 tane alt alta varya oraya gırınce orda 😁profıl kısmınıza tıkladıgınız bölümde