Tugbasahin https://imgyukle.com/i/oiv6Z8 Doktor bacak arasinda bi cikinti var kordon degilse erkek dedi anlayanlar bakabilir mi boyle denilip sonradan degisen oldu mu
hunilimom Tugbasahin bence cok erken en azından alışveriş yapmak ve çevreye söylemek için biraz daha büyüsün öyle netleşir
minikkelebegimmmmmm Tugbasahin benim bildiğim cinsiyet oluşumu 11. haftanın sonunda başlıyor.o zamana kadar bacak arası düz oluyormuş ama doktorda değilim tabi🤷🏼♀️
Zehrammm Tugbasahin daha o haftalarda belirleyici organları tam oluşmuyor bile bence çok erken konuşmuş
3cocukannesii Tugbasahin bana 13 hafta da kıza benziyor dedi 17 hafta da kesin ve net erkek dedi 🙃 bizde kız istiyorduk alıştırmıştık kendimizi kız diye hüsran oldu, sizde çok alıştırmayın kendinizi daha çok erken cinsiyet için
ipekveatlas cinsiyet oluşur evet hatta erkeğinki 9. haftada oluşuyor ama bunu %100 görmek emin olmak cesaret ister bence😂 çünkü kız bebeklerin de çıkıntıları oluyo erkekler gibi sonraki haftalarda daha net görürsünüz şöyle 14-15. hafta da bidaha gidin
Tugbasahin bebegimibekliyrm yaa cikintiyi gosterince bende degismez heralde diye dusunmustum hayirlisi