zeynnn5441 Merhaba hanımlar doktorum mantar oldugu için bu fitili verdi içinden çubuk gibi bisey cikti fitili atmamız için ama bu çubukla nasıl atacaz yaa zarar vermez mi bu çubuk gibi şey rahim ağzına falan değerdee😒😒😒😒
Midwifemom İçinde gebeler çubuğu kullanmadan ittirsin diye yazıyor bende kullanmıştım çubugu kullanmadan kendim koydum
zeynnn5441 Midwifemom Fitili koyunca biraz ittirsek olur heralde dimi o çubukla atmak beni biraz korkuttu
zeynnn5441 Midwifemom Öğlen 1de attim fitili sonra yattim 2-3 saat az omce tuvalete gittim ilacın fazlalığı mi anlamadım silince peçeteye geldi böyle olması normal mi acaba yoksa işe yaramamış geri mi çıkmış 🙄