Glshalii dış gebelik diyorlar hemen ama dış gebelik denen çoğu gebelik genelde kimyasal çıkıyor. Dış gebelik tehlikeliyken kimyasal gebeligi vücut kendi atıyor. Ama dilerim senin gebeliğin normal ve sağlıklı bir gebeliktir :) değerler 2 gün sonra 2 katına çıkacak mı bakalım :)