Clk56 Jiletle temizlik yapıp normal doğum yapan var mı acaba agdaya mi başlasam doğuma kadar 26 haftaligim
miyopmom Clk56 ben hep jiletle yapiyorum agdayla kendim yapamiyorum bi yere gitmeyede useniyorum. Dogumdan sonra 1 hafta kalmam gerekti pisman oldum agda olmadigima bence agda olun rahat edersiniz
Belacivciv Clk56 Kendiniz bilirsiniz nasıl rahat edecekseniz. Ben jilet kullandım hep öyle de doğuma girdim, sıkıntı yaşamadım
Ocak2022 Clk56 35. Haftaya kadar hep ağda yaptım ama doğuma kadar alınacak durumda olmadığı için mecbur jilet yaptım 38+3te doğurdum iyi ki beklememişim 🤭
FusunF Clk56 ben agdayla kasılıyorum ondan yapamıyorum jilet yapıyorum ama sezaryen olcam sonrası nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏼♀️ çok cıkmıyot bende ama illa çıkacak 🥺
Clk56 miyopmom doğru söylüyorsunuz soyle aksam sancı çeksen hastanede gitmeden yapsan sabaha gene nokta nokta ki saatlik purussuz duruyor
Clk56 Belacivciv işte hemen çıkarsa diye tedirginim dikiş filan olsa doktor bakmaya gelse çıkmış olurlar 🥴
miyopmom Clk56 aynen aynen jilet kisa surelik kurtarici ama agda uzun sureli hemde hep yapinca azaliyomus killar
Belacivciv Clk56 Ben doğum yapacağım gün aldım zaten sancı başlayınca hemen doğum olmuyor. Dikişe kadar da uzamaz yahu 😂
miyopmom Clk56 valla ben salmistim yapcak bi sey yoktu kanamalardan killari dusunemiyordum Ama insAllah bu sefer agdayla yapiyim diyorum Bakalim
Clk56 Belacivciv işte yatış verirlerse bir gece ertesi gün bakarlarsa diye dusunuyom o kadar deneyimsizim ki kafamda koruyom suan tamamen agdaya da giderim ama zaten idrar yolu enfeksiyonum var yeterince temiz gelmiyor ortam bana bide covid üstüne
Belacivciv Clk56 Normal doğumda ne zaman olacağı da belirsiz ama ağda yapın isterseniz yine de elinizin altında jilet olsun ama
Sdmrll miyopmom bende sürekli düşünüyordum karnım çıkınca nasıl alicam diye korkarak gittim agdaya ve inan hemen azaldı kıllar ve çok rahat 20 günden önce çıkmıyor
miyopmom Sdmrll benim arkadasimda hep agdayla halletti cok rahat ben usendigimden yapmadim pisman oldum
Clk56 Belacivciv jilet evde dolu da hani agdaya alışırsa çıkanları kendim toplarım hep epilasyon aleti ile dediydim ilk evlendiğimde oyle yapardım sonra saldım 🤣