Ryhnmhmtuna Meraba arkadaşlar 🌹 30 haftalık olmak üzere kızım olcak inşallah 🙏 isim konusunu bi türlü çözemiyoruz fazla modern olmamasını istiyor eşim onu da kırmak istemiyorum 😥 aklımda bu isimler var sizce hangisi ya da önerebilceniz isim var mı yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️
Mrv1007 Ryhnmhmtuna yeğenimin adı Hazal 🥰 En yakın arkadasımın adı da Sıla. Bence iki isim de çok güzel. Bir kız yeğenim daha var ismi Miray, o da aşırı modern olmayan ama çok da yaygın olmayan güzel bir isim. Benim kızım oluyoe ismi Ada olacak, kız kardeşimin de kızı oluyor onun ismi de Güneş olacak. Fikir olsun size de 🥰🥰
Ryhnmhmtuna sansli_anne adıyla sağlıkla yaşasın inşallah kuzum bizim akrabanın kızının ismi çok da şeker kız 🤗
sansli_anne Ryhnmhmtuna amin kuzum hepimizin ki inşallah 🌸 yaa çok nadir duyduğum için bu ismi istedim çokta iyi yapmışım inşallah benimkide uslu olur 🙏🏻😇
ggkca Ryhnmhmtuna Sıla da Hazal da gayet güzel isimler, bizimde bir kızımız olacak, babası Ceylin ismini beğendi bende Ada ekledim, Ceylin Ada olacak.
Gamzebydmr Biz 6 aylık olacağız ama hala karar veremedik Asya,Almira,Aysima,Ülkü,Asel,Yağmur bunlarda takılı kaldık 😁