harkad
Hiç düşünmeden,tereddüt etmeden,acaba demeden gidebileceğiniz doktordur Songül Yılmaz Kıyak.Vizyonu tamamen normal doğumdan yana olan bir doktordur.Haliyle dogumum da normal oldu.Hamile olduğumun haberini kendisinden aldığımda doğumuma kadar hep Songül hanıma gittim.Sakin, tecrübeli ve asıl önemli olan motive etmesi...Kendisine çok teşekkür ediyorum sağlıklı şekilde çocuğuma kavuşturdu.Suan Bağcılar mega Medipol Hastanesi'nde görev yapmaktadır.
Mia
Bende o hastanede özlem kesiktaş a gidiyorum aceba o nasıl biri yeni taşındık ona gitmeye başladım.bi bilginiz var mı
harkad
Maalesef tanımadığım için yorum yapamıyorum.Her doktor alanında iyidir ve her doktorun enerjisinin uyduğu hasta vardır.Mukakkak iyidir gittiğin doktor ama Songül hanımın sakinliği tecrübesi tereyağından kıl çeker gibi doğum yaptırması takdire şayen.Olur da doktor değiştirmek isterseniz siddetle tavsiye ederim.