fatma-kpnk canım emziriyor musun, bebeğin kabız değildir, aldığı bütün sütü besin olarak vücuduna dağıtıyor ve geriye çok az bi dışkı kalıyor, sen günde bir bardak kimyon iç ve bebeğe günlük 2 çay kaşığı ver bebeğin hem gazını alır hemde kakasını rahat yapar..