Deniiiza hamileliğim boyunca regenesis kullandım ben. Doktorum emzirirken de devam et demişti ama ben kullanmadım. Sonrasında epey kötü oldum halim kalmıyordu hiç. Değerlerime baktırdım hep düşmüş 🤦🏼♀️ Şimdi devam ediyorum vitamine. Ayrıca ekstra d vitamini kullandım. Velhasıl doktorunuz ne derse yapın. Hatta kan tahlili yaptırıp ona göre eksik kalan bir şey varsa onu da takviye edin