Kızlar ben 2019 Ocak ayında ilk doğumumu yaptım bu hastanede ama çok ilgisiz ve agresiflerdi 12 saat sancı çektiğim süreçte atarlı atarlı konuşmaları 1 yudum su vermemeleri ve sırf beni yormasınlar diye annem önden ebeye ve hemşireye para verdi kabul etmelerine rağmen yine çok terslerdi şimdi 2. Çocuğuma hamileyim inşallah doğumum Mart’ta ama ilk çocuğumda yaşadıklarımdan dolayı doğum korkum oluştu baya
Yakınlar da bu hastane de doğum yapan var mı hala aynı şekil de mi davranıyorlar onu merak ediyorum lütfen bilgisi olan yazarsa çok sevinirim