Kızlar merhaba 10 haftalık hamileyim ben çok hastaydım ateşim 40 41 e kadar çıktı ve hemşire bi arkadaşım ilk 3 ayda ateşinin yükselmesi bebeğinin beyinsel ve organsal gelişiminde hasar bırakır dedi varmı böyle hastalık geçiren bu durumu yaşayıpta sağlıklı bebeği olan ? Endişe ediyorum