Kızlar 30 haftalık hamileyim bebegim 3 hafta geride başı hariç vücudunda gelişim geriliği var şuan 1100 gr kliniğe gidiyorum 3 günde bir kontrol nst doktor bebek heran gelebilir dedi hazirlikliyiz ama açılma vs yok. Dün ilk iğneyi yaptı gece hiç uyuyamadım sol tarafa toplandı bebek ve çok kastı kendini resmen sol tarafım yukardaydi bugün 2. Dozu vurucaz birde saglikli beslendimm halde bebegim neden hızla kilo alamıyor benden besin alıyor fakat neden böyle bana yardımcı olun ne yemem ne içmem lazım ilk gebeligim korkuyorum doğumdan 🌼😪😪