___Havva27 Kızlar 1 2 hafta önce gittim bebeğimin başı sol taraftaydi geçen gittiğim de ise sol tarafa dönmüştü doktorm iyi durumda dedi ama doktorumu değiştirmeyi düşünuyorm umarım ters giden bir şey yoktur
Pinarr35 ___Havva27 ohooo daha due nerelere geccek hele hissetmeye basla bi orda bi orda oluyorlar benim ikizler oyle su an
ezgi0901 ___Havva27 canım daha çok küçük bebek, o sürekli dönüyordur içinde, benim her kontrolde kafası farklı yerde çıkıyordu 😂
PamirMira ___Havva27 tabi ki sürekli yer değiştirecek daha doğal ne olabilir 😄 lütfen rahat olun ve hamileliğin keyfini çıkarın 🌸👍🏻
Akturk ___Havva27 başı ağır olduğu için baş aşağı bile durur. Dr sormuştum sen nasıl rahat pozisyonda yatıyorsan o da öyle istrdiği pozisyonu alır yeri geniş demişti ozamanlar için