damlakplan32 40 haftalık gebeyim sancılarım oluyo ama hiçbir işaretim yok sizce beklemelimiyim ? yoksa suni sancı olmalımıyım ? bu arada suni sancı ile doğum yapanlar kaç saat sonra açılma oldu ?