Benimde kese etrafinda kanama veya su birikintisi olabilir demişlerdi.Dusuk riski var denildi.Progesteron ilaç verdi doktorum fitil şeklinde 12. Aya kadar kullanmami söyledi çok şükür şuan 16 haftaligim ve su birikintisi kanamam gitti bebeğim gayet sağlıklı.Akinti da gebelikte normal diye biliyorum benimde gun icinde gebeligimin basindan beri akintim var canim doktorum normal demişti…