mLcLk Bakırköy Acıbadem’de doğum yapan arkadaşlar tecrübe ve bilgilerinizi paylaşır mısınız? Doktorum orada, fiyatları da yüksek epey, emin olmak istiyorum doğru bir karar olup olmadığından..
FundaNizam mLcLk Acıbadem Bakırköy hastanesinde çalışıyorum ve bende 8 aylık hamileyim hangi doktor geliyorsunuz ?
mLcLk FundaNizam Semavi Ulusoy doktorum. Doktorumdan çok memnunum ama hastane ve şartları ile ilgili hiçbir bilgim yok. Siz hangi doktora gidiyorsunuz? Var mı doğumla ilgili bilginiz?
FundaNizam mLcLk ben Alihan Özcan’a gidiyorum ben cok memnunun. Hastane de çalışan biri olarak da söyleyebilirim cok memnun kalırsınız. Ebe personellerimiz Arzu hanım ve suna hanım da işin de cok başarılıdır. Kesinlikle tavsiye ederim 😉
mLcLk FundaNizam ismini duymuştum Alihan beyin ben de. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏼 Sİzin doğum yakın baya, biz daha miniğiz çok şimdiden başladık araştırmalara. Doğum paketinde neler var peki bildiğiniz kadarıyla? Çok soru sorucam çok 😅☺️
rosewishes FundaNizam merhaba. Benim de doktorum Alihan hoca. Doğumdan süreçten memnun kaldınız mı acaba? Cevap verirseniz çok mutlu olurum 💐
FundaNizam mLcLk inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏 ben personel olduğum için dışarıdan gelen hastayla farklarımız vardır diye düşünüyorum. Yani Doğum paketi olarak bir paketim yok😊Fazla bir bilgim de Yok ama bende şuan da Doğum ve özel Doğum masası yemeği var Doğumdan sonra anne ve babaya servis edilen özel bir yemek 😉 bir de Doğumdan sonra kuaförden fön hizmeti 😂
mLcLk FundaNizam 😂😂 Bugün görüştüm ben de hastaneyle, paket içinde neredeyse yok yoktu, anlat deseler anlatamam çoğunu unuttum bile. Bir tek fotoğraf hizmetinden bahsetmediler 🤪 O da varsa daha ne olsun😅 Çok ayrıntılı tecrübe edenlerden fikir bulamadım forumlarda ve tereddüt ettim ister istemez 😓
mLcLk Gugu SGK ile anlaşması yok Acıbadem’in, özel sağlık sigortanız varsa indirim alabiliyorsunuz. Bugün aldığım güncel fiyatlar 16.577 normal Doğum, 23,411 sezeryan 🙄
FundaNizam mLcLk fotoğrafçı hizmetini bende bilmiyorum. Ama doktorundan memnunsan hiç düşünme derim 😉
mLcLk FundaNizam Her şeyden önce doktor tabi. Enerjisinden, ilgisinden, işini ve bebişleri çok sevmesine kadar çok memnunuz çok şükür 🙏🏼 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼 Güzel haberlerini alalım 😇
eminehilise Ben de hastane ve doktor değişikliği düşünüyorum. Acıbadem Bakırköy de Doğum yapan ve bilgi verecek birisi var mı 😭
Brnrky Ben 5 yıl önce yaptım Bakırköy Acıbadem de özel sağlık sigortaliydik baya indirimli doğum yaptım inanılmaz rahat bir doğum ve 2 gün geçirdim önce seni banyo yaptiriyorlar sonra kuaför geliyor. Fotoğrafçı yoktu sen tutuyorsun galiba onu. Bebegi de banyo yaptiriyorlar çok ilgililer hemşireler. Refakatciye bile gerek yok herseyinle ilgileniyorlar sadece kendine gecelik pijama takimi kendi ihtiyaçlarını koy cantana bebeğe herseyini hastane karşılıyor simdi şehir değişikliğinden dolayı Acıbadem de yapamiyorum olsa bir saniye dusunumem acibademi tercih ederim eğer butceniz el veriyorsa kesinlikle Acıbadem diyorum 😊
mLcLk Cigdemoyku maalesef fiyatlar yüksek. Özel sağlık sigortası olmazsa her bütçeye uygun olmayacaktır🙄