BirPatiSever taramalara girdiği zaman (MR/Pet MR Vb) radyasyon yayacağı için 24 saat sizden uzak durması gerekiyor fakat normal kemoterapi ilaçlarının bir zararı olmaz. Temizliğe hiyjene çok dikkat etmeniz lazım bunuda belirteyim. 1,5 senedir kemoterapi alıyoruz biz.. radyoterapi alırsa ondada problem olmuyor dışarıya radyasyon yaymıyor.. yinede kanser türüne göre ilaç düzenlemesi yapılıyor doktora-hemşirelere danışabilirsiniz içinizin rahat etmesi adına.