_ayse22 normalde benim de hareketleri her gün aynı olmuyor mesela birgün çok hareketli birgün daha sakin oluyor doktora gittiğimde bebek içerde gayet sağlıklı olduğunu görüyoruz o yüzden artık çok önemsemiyorum ama erken doğum riskin olduğu için bence daha sık takip edilmelisin doğuma kısa süre kala hareketlerinde azalma olur falan derler çünkü