birsusamtanesiydin Merhabalar İkeadan yaylı yatak almayı düşünüyorum . Sert ve orta sert arasında kaldım . Alanlar var mı tercihiniz hangisi oldu . model olarak da Öner’i alabilirim ☺️
SayeMom birsusamtanesiydin bebiş için dimi? Bende burdan uzun araştırmalar sonucu genelinin tercih ettiği yatak yataş twiny olarak okudum ve onu aldım magazayada gittiğimde stok yoktu trendyoldan da yorumları okudum birde cottony sünger yatak tercih ediliyor yaylı olarak bilmiyorum ama 😌
birsusamtanesiydin SayeMom Aslında şöyle kızıma park beşik aldık şu an onu kullanıyoruz . Odası İçin büyük yatak aldık 140*200 ilerisini düşündüm büyüyünce rahat etsin diye 😁şu an o büyük yatak İçin alacağım ☺️
SayeMom birsusamtanesiydin ha onu bilmşyorum işte, bende park ytak icine almistim daha doğmadik tabi🤣
BirPatiSever birsusamtanesiydin aynı ben de montessorisinin içine yatak arayışındayım bekliyim ben de
birsusamtanesiydin SayeMom Yaaa sağlıcakla alırsınız bebişinizi kucağınıza inşallah ☺️ Bebek arabasına yatırıyorum şu an çoğunlukla bebeğimi salonda iyi oluyor yemek yerken masanın yanına getiriyorum . Otururken koltuğun oraya😊 pratik oluyor .