moom222 newmom54 iki günde bir takip esiyordqn gayet güzel cnm fazla bile artmış 470 iki katı senin 542 çıkmış 🥰
newmom54 moom222 inşallahhh hayırlısıyla görürüm içim ferahlar 😍😭 doktor artık baktırma dedi ama ben yine gittim kan verdim merakımdan
moom222 newmom54 benim doktorumda ikinciden sonra bakma dedi bn baktirmadim üç hafta sabrettim gittim gördüm cnm şuan onuncu haftadan gidiyoruz sağlıcakla inşallah sende kucağına alırsın bizlerde isteyen herkese nasip etsin rabbim 🤲🥰
anneyimmm42 moom222 Benimde doktorum ikinciden sonra baktırma dedi Çarşamba günü ilk muayene var bakalım inşallah kalp atışını duyucaz 🤲👶🌸
Melisssssss Benimde yarın adet ama ben betamı geçtiğimiz hafta ölçtürdüm 11.4 tı yani çok yeniymiş bu hafta bakalım bida gidicem kan vermeye