ZelihazgTilev
Merhaba kızlar 33+6 haftalığız bugün kontrolümüz vardı herşey normal 2400 kg çıktık doktorumuz azcık tombiş bir oğlus olacak dedi biz normalde çok hareketliyiz çalışırken hareket ettıgını iş arkadaşlarım böle fark edebılıyor😌en son doktorumuz kordonunuz 3 kez dolanmıs dedı nst ye girdik herşey normal çıktı ama korkuyorum bısey olur dıe bı sakıncası YÖK ama Doğum pozısyonunu alamaz belkı dedı dualarınız beklıyorum kordundan kurtulsun ne yapmam gerektıgını bılmıyorum canım çok sıkıldı çöktüm resmen🙏🏻🙏🏻🙏🏻