Vücudumda enfeksiyon olunca ben de aynı şikayetleri yaşadım hatta idrar yolu enfeksiyonu da vardı. Mecburen antibiyotik kullanıyorum. Bazen yaşadığın stres bebeğe ilaçtan daha cok zarar verir dedi doktorum. Napalım ben iyi olmazsam o hiç olmicak. Doktoruna danış ilerlemesin bişeyler. (27.haftaya girdik bugun)