Esra-57 Yorumunuzu şimdi gördüm yorumdan 2 gün sonra doğum yaptım hatta 1.5 gün sonra riskli dediler kalbi durabiliyormus bebişin ondan dolayı takipte olmam için yatış verdiler bide hiç suda falan azalma yoktu suni sancı vs denediler olmadı,sonunda normal doğum yaptım güçte olsa ☺️