Kızlar 40+3 sonunda doğuruyorum. Evde hafiften sancılarım başladı ama nişan falan gelmediği için doğum olacağını düşünmemiştim . Ara ara kasılmalar başladı evde biraz çektim ama dayanılmayacak gibi değildi . Hastaneye geldiğimde 4 cm açıklık olmuştu şimdi epidural takıldı aradan 2 saat geçti 6 cm oldu açıklık . Epidural kadar güzel hiçbirley yok şiddetle tavsiye ediyorum . Birkaç saat sonra yavrum kollarımda olacak inşallah 🙏 lütfen dua edin 💗💗💗