Noyan_alp
annesinin_beybisi Kızlar benim eşim uyku bölümünde çalışıyor hastanede bunlar hastalık olarak geçiyor. Uyku apnesi diye bir durum var. İsterseniz biraz araştırın. Belki böyle bir durumu olabilir eşiniz yada sizin. Benim eşimde yok çok şükür arada sırada rahatsız edecek kadar değil benimde oluyormuş arada zaten bizde sıkıntı olmuyor çok sesli olmadığı için. Eğer dediğim gibi uyku apnesi varsa onun için de bir gece hastanede yatırıp teşhis koyuyorlar eğer çıkarsa bir gece daha çağırıp tedavi için bir maske var onu takıyorlar onunla yatırıyor. Ama bu maskeleri ömürleri boyunca kullanmaları gerekiyormuş. Biraz araştırın bu durumu isterseniz @Noyan_alp size gerçekten üzüldüm bence sizin eşinizde kesin bu durum vardır. Arada nefesi falan kesiliyor mu ? Böyle birden kesilip tekrar nefes alırlar.