Deletedmom_30 furkaninannesii bol bol yürüyeceksin canım ve rezene anason a l kaynat iç baya iyi çıkarırsın gazını 🥰
Aysencim furkaninannesii kayısı kompostosu birebir kuzum onu meyvesuyu yapıpta içebilirsin bolca iç şekersiz bi şekilde ben doğumdan hemen sonra içmiştim
Busrazafer07 furkaninannesii bol yürümen ve kayısı hoşafı falan içmen gaz çıkarma da yardımcı olacaktır.
Maaaile Aa siz doğum mu yaptiniz ayniyiz sizinle diye konuşmuştuk. Hayirli olsun 😊 Gaz icin bol bol yürüyüş yapin,kayisi yiyin.
Merryy44 Bol bol yürü en iyi gelen şey yürümek 3 şişe kayısı hoşafı içtim yine de tam anlamıyla rahatlayamadım 15 gün oldu doğum yapalı sezeryan dan beri aşırı gazım var hiç olmadığı kadar..