Deletedmom4793 Sevgili anneler, normal doğum yapmış olanlar veya son ana kadar normal doğum gözüküp en son sezaryen olan anneler, hamileliğinizin başından beri özellikle yaptığınız bir uygulama, yeme içme alışkanlığı vs var mı? Yardımcı olabilir misiniz
Biology26 Deletedmom4793 ben ekstra hiç bişey yapmadım sadece çok hareketliydim, son haftalara kadar temzliğimi bile yaptım mesela.