Cuma günü sabah 11 de su gelmesinden dolayo normal doğum için yatış yapmıştık. 12 saatlik suni sancı evresinden sonra açılmam ve rahim incelmesi yeterli seviyede olmadıgı için 15.01.2022 00:30 de spinal sezeryana alındım. Bütün evrelerim çok şükür sıkıntısız geçti. Uyuşturma,sonda çok rahattı. Ekip çok pozitifti. 00:47 de kızımın aglamasını duyduk çok şükür. Küçük oldugu için geceyi yoğun bakımda gecirdi ama sabah yanımıza geldi şuan yanımda minik kızım çok şükür. Sabah taburcu olacagız. Darısı bekleyen herkese inşallah 🤍