Asel6501 tabi normal.Kese küçücük bebek yok dedi görüntüleyemiyordur.Benimde söyle oldu.adetim 2 gün gecikti.Kan testinde beta 200 çıktı.Haftaya gel keseyi görürüz dedi.Sonra diğer hafta keseyi gördük.Diğer hafta gel bebeği görürüz dedi ınuda gördük.Sonra 1 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi 😅Kalp atışınıda duyduktan sonra hayırlı olsun diyor.Kontroller 1 aylığa dönüyor.Yani gebeliği ne kadar erken öğrenirseni önünüzdeki 1 ay böyle şüpheyle geçiyor.