Kozlar merhaba dün sabah 10 da bacaklarımdan sızıntı seklımde su geldı hemen acıle geldık yatış verıldı 2 cm acıklık var dendı saat 2 de sancılarım tuttu cok az suni sancıyla gece 23.00 da dogurdum ama kendı sancım coktu asla gozunuzu korkutmak ıstemem ama hepımız kardesız bırbırımıze dürüst olmak lazm hüm hissetmedim diyenleri anlamıyorm sonucta ordan ınsan cıkıyor ben 23.00 a kadar sancı cektım ozellıkle son 3 saat on saniyede bir cektım ve ınanlılmaz kotu ağrı hayatınızda bole bı ağrı yasamamıssınıZdır tam doğum esnasında ıkınmada ağrım olmadı ama o sancılar benı mahfettı darısı basınıza saglıkla cocuklarınızı alın ben 39+2 de oğlumu dogurdum♥️