Kızlar birkaç gün önce kahverengi akıntım gelmişti nst de sancım çıkmıştı ve 2 cm açıklığım vardı. Dr doğum geciktirici tedavi uyguladı daha 2 gün oldu ama Şimdi de bebek kasıyor kendini bir noktada toplanıyor sabahtan beri 10 kez yaşadım kesin. Bir saattir de belimde ağrı olmaya başladı kasık ağrım yok ama nst de sancı çıktığında da yoktu. Sizce doğum sancısı olabilir mi?