12 haftalık gebeyım ap aşırı sıvılcelenmem var sağ yanağımda tek tük minik minik ama sol yanağımda adım atacak yer kalmadı kocaman kocaman ağrılı sekılde sıvılce oluştu.sorum şu kızlar dermapen Aqua peeling vs yaptıracağım ama cildim hassas olduğu ıcın bu dönemde sorun olur mu acaba yaptıran var mı